Upozornění: Ceny jsou orientační. Aktuální cenu modelu zjistíte u prodejce. Kontaktujte nás!

Standardem je celá řada aktivních bezpečnostních prvků, včetně aktivního brzdění, bočního větru a asistence pozornosti. Součástí výbavy je také nouzový systém Mercedes eCall - který dokáže automaticky upozornit pohotovostní služby v případě nehody. ESprinter také přichází se sadou komunikačních a sledovacích systémů vozového parku, takže operátoři mohou mít přehled o své dodávce. Výroba elektrického vozu eSprinter začala na začátku tohoto roku v továrně v německém Düsseldorfu. Závod se dlouhodobě specializuje na výrobu Sprinterů - doposud vyšlo více než 4,5 milionu příkladů - a nyní bude také vyrábět elektrickou verzi velkoprodávaného modelu.

ESprinter je zpočátku nabízen s maximální celkovou hmotností 3 500 kg a maximálním objemem nákladu 11 metrů krychlových. Stejně jako základní vznětový Sprinter má i eSprinter pohon předních kol a elektrický motor přenáší na kola 114 koní.

Standardní rychlost nabíjení je 20kW, ale lze ji volitelně upgradovat na 80kW s možností rychlého nabíjení. První z nich trvá nabíjení z 10 na 80% dvě hodiny, zatímco druhá zkrátí tento čas na 30 minut. Obě možnosti jsou standardně dodávány s osmimetrovým kabelem.

Mercedes umístil baterie eSprinter pod ložnou plochu, což znamená, že nákladový prostor „zůstává nekompromisní“. K dispozici jsou čtyři paralelní baterie, které lze v případě potřeby jednotlivě vyměnit. Mercedes tvrdí, že si po osmi letech udrží 70% své kapacity baterie. Kupující si mohou vybrat mezi standardní nejvyšší rychlostí 75 km / h nebo volitelným limitem 50 km / h.