Novinky

Novinky

02.01.2019

Novinky

Pro život plný dobrodružství...
Novinky - třída A, CLS, C, G, a 2019 GLE, B, GLC, GLB, GLS

Již nyní máme pro naše zákazníky postavený nový autosalon. Přijďtě se k nám podívat. Zvyšujeme zákaznický komfort.

IMAGE:

kompletně přepracovaná nabídka motorů, GLC vsadilo na novou generaci agregátů známou už z jiných modelů značky. V případě těch benzinových je to nový dvoulitr M 264 nahrazující stávající M 274. Využívá turbodmychadlo typu twin-scroll a především 48V palubní síť, která umožňuje jízdu s vypnutým spalovacím motorem nebo naopak funkci boostu zvyšující výkon o 10 kW. Konkrétně jsou k dispozici dvě mildhybridní benzinové jednotky, GLC 200 4Matic s výkonem 145 kW a GLC 300 4Matic se 190 kW.

 

Na straně turbodieselů je tu nová generace OM 654 místo OM 651, což primárně znamená snížení objemu z 2,2 litru na dva litry. Pro snížení emisí je tu přídavný katalyzátor SCR. Také všechny výkonové verze vznětové jednotky jsou standardně spárovány s pohonem všech kol, vybírat je možné ze tří možností, GLC 200 d 4Matic (120 kW), GLC 220 d 4Matic (143 kW) a GLC 300 d 4Matic (180 kW). Modernizované GLC tak de facto nabízí slabší jednotky než dosud, stávající varianta nabízí turbodiesely s výkonem 125 kW (GLC 220 d 4Matic), 150 kW (GLC 250 d 4Matic), respektive 190 kW (GLC 350 d 4Matic).

zdroj: www.auto.cz

 


Nová třída CLA

IMAGE:

Vše, čím jste jedineční.

Design Tě vyzdvihne. Výkon zrychlí Tvůj život. Rozhraní mluví Tvým jazykem.

S asistentem pro interiér MBUX umožňuje nový model CLA intuitivní a bezdotykové ovládání různých komfortních funkcí a funkcí MBUX pomocí gest. Kamera ve střešní ovládací jednotce rozpozná pohyby rukou a paží řidiče a spolujezdce v okolí dotykové obrazovky nebo touchpadu a přizpůsobí znázornění na media displeji podle konfigurace. K tomu patří také osobní funkce oblíbených položek, které lze zobrazit prostřednictvím „V“ vytvořeného nataženým ukazovákem a prostředníkem.


IMAGE:

Kdybychom měli uvést jeden designový znak, který nový model CLA charakterizuje nejlépe, byly by to robustní boky, které se napínají od předních kol až po skulpturálně tvarovanou záď.


 

Nová třída B

Druhý nejhezčí důvod pro založení rodiny.

Nová třída B je atraktivně sportovní a dynamická jako nikdy dříve.

IMAGE:

IMAGE:

 

Inovativní design interiéru „wrap around“

 

Interiér nové třídy B Vás při nastupování doslova obejme. Přechody mezi přístrojovou deskou, středovou konzolou a obložením dveří jsou plynulé a zajišťují příjemný efekt „wrap around“. Velké plochy oken a úzké sloupky střechy vytvářejí prosvětlené prostředí a umožňují fascinující výhled do všech stran.

Nová třída B je v závislosti na typu motoru dostupná s pohonem všech kol 4MATIC, který v každé situaci zajišťuje optimální poměr mezi dynamikou, trakcí a účinností. Elektrohydraulická lamelová spojka integrovaná v zadní rozvodovce umožňuje variabilní rozdělení točivého momentu. Toto rozdělení se pohybuje od hospodárného pohonu pouze předních kol až po rozdělení 50 : 50 na sněhu, náledí nebo při dynamickém stylu jízdy. Tak vždy dorazíte do cíle suverénně a bezpečně.



Nová třída C
Pouze si vybrat v jaké variantě...


IMAGE:

IMAGE:

IMAGE:

IMAGE:

Smyslně jasnější než kdy dříve. Dynamický a progresivní jako nikdy předtím.


Třída C skladem ZDE

 


Nová třída GLE

IMAGE:

IMAGE:

IMAGE:


odkaz na konfigurátor nové třídy GLE ZDE.




Nová třída G

IMAGE:

xteriér – ikonický design.

Před přibližně 40 lety vznikla jedinečná DNA třídy G. Ikonické prvky, které jí dnes jako tenkrát propůjčují jedinečný vzhled.

Její funkční, robustní příď si po celá desetiletí udržela svůj charakter. Jasné vedení linií a velké, rovné plochy určují pohled z boku. Charakteristická jsou dvě velká okna v zadní části vozidla a kolo pro nouzový dojezd umístěné na zadních dveřích. Markantní obložení podběhů kol a široký rozchod zajišťují dominantní vzhled.

 

 

Silniční výkon.

Ten, kdo nemá žádné nepřátele v přirozeném terénu, chce udávat tón i na silnici. Nová třída G okouzluje architekturou náprav s přesným vedením kol a precizním řízením a také díky tomu zřetelně zlepšeným silničním výkonem.

 


 


Nová třída A

IMAGE:


Vzhledově se nová třída A více přibližuje současnému směřování designu Mercedesu a přední maskou hodně připomíná nedávno představené CLS. Přední světlomety mají skoro trojúhelníkový tvar a samotná příď směřuje více k zemi, čímž vypadá agresivněji. Nové světlomety najdete rovněž vzadu, kde je i nový nárazník s dvojicí falešných koncovek výfuku.

Rozvor „áčka“ narostl o 30 mm vůči předchozí generaci a zvětšila se taktéž šířka o 14 mm. I díky tomu novinka nabízí více prostoru uvnitř, včetně většího místa v oblasti ramen a hlavy. Na délku novinka měří 4419 mm, na šířku 1796 mm, na výšku 1440 mm a rozvor má 2729 mm. Navýšil se taktéž objem zavazadlového prostoru o 29 litrů na celkových 370 litrů. 

Ke zlepšení komfortu má pomoci i upravený podvozek, u něhož lze za příplatek dostat adaptivní tlumiče, jejichž charakteristika se mění podle zvoleného jízdní režimu.

IMAGE:

Pod kapotou se objevuje pár nových motorizací. První je 1,4litrový přeplňovaný čtyřválec o výkonu 163 koní (120 kW) a točivém momentu 250 Nm, který bude k mání s manuální šestistupňovou převodovkou nebo sedmistupňovým automatem. Dále přichází dvoulitrový čtyřválec s turbem, výkonem 224 koní (163 kW) a nejvyšším točivým momentem 350 Nm, u něhož je dostupná pouze automatická převodovka.

Mezi naftovými motory se pak ukazuje 1,5litrový čtyřválec s turbem, jenž produkuje 115 koní (85 kW) a 260 Nm. Ten je rovněž spojen s automatickou sedmistupňovou skříní. Mercedes zmiňuje, že tato nabídka nových motorů bude později ještě rozšířena.

Standardně je třida A vybavena pohonem předních kol, nicméně zájemci mohou v příplatkové výbavě zvolit pohon všech kol 4Matic.

Interiér novinky jsme viděli už dříve, takže není překvapením, že se designem a použitou technikou skoro vyrovnává vyšším sedanům od Mercedesu - tedy v těch nejdražších verzích. Podle současného trendu značky tak můžete mít dle zvolené výbavy na palubní desce buď pár 7palcových displejů, kombinaci 7palcového a 10,25palcového displeje nebo dvojici 10,25palcových displejů, z nichž je vytvořena na první pohled nepřerušovaná digitální širokoúhlá přístrojová deska.

Jako první Mercedes pak třída A dostala zbrusu nový infotainment systém MBUX, který můžete ovládat dotykově přes displeje, příplatkovým touchpadem nebo systémem hlasového ovládání, který řidič jednoduše aktivuje frází „Hey, Mercedes“. Uvidíme, jestli a jak bude tato funkce počeštěna.

IMAGE:


odkaz na skladová vozidla třídy A: ZDE

Zdroj: https://www.denik.cz/auto/mercedes-predstavil-novou-radu-a-novinka-dostala-uvnitr-techniku-z-tridy-s-20180205.html






Nová třída CLS

IMAGE: CLS

Nezaměnitelný design

Exkluzivní interiér

EQ Boost

Mercedes-Benz Intelligent Drive

Edice 1

 IMAGE: CLS 2


IMAGE: