Nové třídy 2018 A, CLS, C, G, a 2019 GLE

Nové třídy 2018 A, CLS, C, G,  a 2019 GLE

04.09.2018

Nové třídy 2018 A, CLS, C, G, a 2019 GLE

Pro život plný dobrodružství...

Nová třída C


IMAGE:

Smyslně jasnější než kdy dříve. Dynamický a progresivní jako nikdy předtím.

IMAGE:

Třída C skladem ZDE







Nová třída GLE (leden 2019)

IMAGE:

IMAGE:

IMAGE:




Nová třída G

 

xteriér – ikonický design.

Před přibližně 40 lety vznikla jedinečná DNA třídy G. Ikonické prvky, které jí dnes jako tenkrát propůjčují jedinečný vzhled.

Její funkční, robustní příď si po celá desetiletí udržela svůj charakter. Jasné vedení linií a velké, rovné plochy určují pohled z boku. Charakteristická jsou dvě velká okna v zadní části vozidla a kolo pro nouzový dojezd umístěné na zadních dveřích. Markantní obložení podběhů kol a široký rozchod zajišťují dominantní vzhled.

 
 

 

Silniční výkon


Silniční výkon.

Ten, kdo nemá žádné nepřátele v přirozeném terénu, chce udávat tón i na silnici. Nová třída G okouzluje architekturou náprav s přesným vedením kol a precizním řízením a také díky tomu zřetelně zlepšeným silničním výkonem.



Nová třída A


Vzhledově se nová třída A více přibližuje současnému směřování designu Mercedesu a přední maskou hodně připomíná nedávno představené CLS. Přední světlomety mají skoro trojúhelníkový tvar a samotná příď směřuje více k zemi, čímž vypadá agresivněji. Nové světlomety najdete rovněž vzadu, kde je i nový nárazník s dvojicí falešných koncovek výfuku.

Rozvor „áčka“ narostl o 30 mm vůči předchozí generaci a zvětšila se taktéž šířka o 14 mm. I díky tomu novinka nabízí více prostoru uvnitř, včetně většího místa v oblasti ramen a hlavy. Na délku novinka měří 4419 mm, na šířku 1796 mm, na výšku 1440 mm a rozvor má 2729 mm. Navýšil se taktéž objem zavazadlového prostoru o 29 litrů na celkových 370 litrů. 

IMAGE:


Ke zlepšení komfortu má pomoci i upravený podvozek, u něhož lze za příplatek dostat adaptivní tlumiče, jejichž charakteristika se mění podle zvoleného jízdní režimu.

IMAGE:

Pod kapotou se objevuje pár nových motorizací. První je 1,4litrový přeplňovaný čtyřválec o výkonu 163 koní (120 kW) a točivém momentu 250 Nm, který bude k mání s manuální šestistupňovou převodovkou nebo sedmistupňovým automatem. Dále přichází dvoulitrový čtyřválec s turbem, výkonem 224 koní (163 kW) a nejvyšším točivým momentem 350 Nm, u něhož je dostupná pouze automatická převodovka.

Mezi naftovými motory se pak ukazuje 1,5litrový čtyřválec s turbem, jenž produkuje 115 koní (85 kW) a 260 Nm. Ten je rovněž spojen s automatickou sedmistupňovou skříní. Mercedes zmiňuje, že tato nabídka nových motorů bude později ještě rozšířena.

Standardně je třida A vybavena pohonem předních kol, nicméně zájemci mohou v příplatkové výbavě zvolit pohon všech kol 4Matic.

IMAGE:

Interiér novinky jsme viděli už dříve, takže není překvapením, že se designem a použitou technikou skoro vyrovnává vyšším sedanům od Mercedesu - tedy v těch nejdražších verzích. Podle současného trendu značky tak můžete mít dle zvolené výbavy na palubní desce buď pár 7palcových displejů, kombinaci 7palcového a 10,25palcového displeje nebo dvojici 10,25palcových displejů, z nichž je vytvořena na první pohled nepřerušovaná digitální širokoúhlá přístrojová deska.

Jako první Mercedes pak třída A dostala zbrusu nový infotainment systém MBUX, který můžete ovládat dotykově přes displeje, příplatkovým touchpadem nebo systémem hlasového ovládání, který řidič jednoduše aktivuje frází „Hey, Mercedes“. Uvidíme, jestli a jak bude tato funkce počeštěna.


 


odkaz na skladová vozidla třídy A: ZDE

Zdroj: https://www.denik.cz/auto/mercedes-predstavil-novou-radu-a-novinka-dostala-uvnitr-techniku-z-tridy-s-20180205.html


Nová třída CLS

IMAGE: CLS  IMAGE: CLS 2

Nezaměnitelný design

Exkluzivní interiér

EQ Boost

Mercedes-Benz Intelligent Drive

Edice 1

 

 




IMAGE: